Taip… Pirmą kartą skridau airBaltic verslo klase nauju Airbus A220-300 (buvęsBombardier CS 300) lėktuvu. O skridau į Kazachstaną maršrutu Ryga – Almata – Ryga. Dalinuosi įspūdžiais skrendant verslo klase.
Dabar truputi apie patį lainerį Airbus A220-300:
Airbus A220-300 šiuo metu yra pats tyliausias laineris. Ir pats komfortabiliausias savo klasėje. Reikia pažymėti, kad vietos yra daug visur. Ir ne tik verslo klasėje, bet ir ekonominėje. Gal tai tik mano subjektyvi nuomonė, bet man taip pasirodė. Su mano 173 cm ūgiu buvo visai patogu ir komfortiška, nežiūrint į tai, kad skrydis trūko apie 5 valandas. Krėslai labai patogūs, po ilgo skrydžio jautiesi puikiai. Čia pats didžiausias, erdviausias ir patogiausias tualetas iš visų panašių lėktuvų, kuriais aš kada nors skridau. Skyrius rankiniam bagažui yra pats didžiausias šioje klasėje. Labai patogios ir gilios lentynos. Aplamai daugelis specialistų laiko Airbus A220-300 pačiu moderniausiu ir komfortiškiausiu šios klasės keleiviniu lėktuvu. Krėslų plotis – 19 colių (48,26 cm), 145 vietos, didžiuliai iliuminatoriai, tualetas 1,5 karto didesnis nei paprastai. Ir dar kas man patiko, tai nerealus, švelnus ir labai komfortiškas akims, salono apšvietimas.
Ekonominėje klasėje krėslai išdėstyti 3+2.Pirmame variante (3 krėslai iš kairės einant nuo lėktuvo priekio) galima atlenkti krėslų rankenas ir, jei vietos šalimais neužimtos, pasidaryti mini lovą ir pamiegoti:
Salone yra monitoriai, kuriuose rodoma skrydžio informacija. Maršrutas, skrydžio laikas, laikas iki atvykimo, vietinis laikas išvykimo ir atvykimo taške, temperatūra už borto, nuskristas atstumas, likęs atstumas ir t.t. Kartkartėmis parodoma lėktuvo padėtis žemėlapyje. Labai patogu ir akivaizdu. Prieš leidžiantis, parodoma informacija apie airBaltic jungiamuosius skrydžius ir jų vartų numeriai. Iš karto aišku, kur eiti ir kur ieškoti vartų į jungiamąjį skrydį.
Monitoriai prieinami visiems keleiviams:
Vietų skaičius airBaltic verslo klasėje gali būti skirtingas. Viskas priklauso nuo maršruto, reiso konfigūracijos ir lėktuvo tipo. Konkrečiai mano reiso verslo klasėje buvo iš viso 5 vietos.
Esant reikalui, kaip ekonominėje klasėje, uždarius staliukus ir pakėlus rankenas, galima nuvirsti pamiegoti į pasidarius iš trijų krėslų lovą. Vietos kojoms tiesiog labai daug, ypač pirmose eilėse. Nufilmavau trumpą video, kad jums parodyti, kiek vietos verslo klasėje:
Apie gėrimus viskas aišku, vis tik verslo klasė. Aš skrydžio metu mėgavausi Savingnon Blanc iš Naujosios Zelandijos:
Galima griūti pamiegoti, jus pakels ir pamaitins kada norėsite. Stiuardeses verslo klasėje pasiūlys spaudos latvių ir anglų kalbomis, parūpins antklodę ir pagalvę, jei sumanysite pamiegoti. Rūpinasi jumis, kaip artimuoju. Kalba anglų, rusų ir latvių kalbomis. Šaunuolės merginos!
Maitinimas tiesiog super, atskira padėka airBaltic šefui. Šiandien užkandžiui buvo brazeola su daržovėmis, pagrindinis patiekalas – blynai su rūkyta jautiena irMimolette sūriu ir desertui medaus granola su cukatomis ir jogurtu. Viskas realiai labai skanu, kaip gerame restorane:
Skrydžio pabaigoje pasiūlė sūrių lėkštę su daržovėmis:
Kaip verslo klasės keleivis, jūs galite su savimi imti du rankinio bagažo vienetus (juos galite taip pat priduoti kaip registruotą bagažą, jei norite) ir du registruoto bagažo vienetus, o taip pat vieną sporto įrangos komplektą. Taip pat, kaip verslo klasės keleivis, jūs galite naudotis oro uosto verslo klasės laukiamąja sale. Apie ją aš parašysiu vėliau. Pavyzdžiui Rygoje, jūs galite nemokamai pavalgyti, išgerti (gėrimų pasirinkimas išties geras), pailsėti ar nueiti į dušą. Jūsų paslaugoms vaikų ir vaikų priežiūros kambariai, jei keliaujate su vaikais.
Taip pat jūs galite keisti skrydžių datas ir esant reikalui išskristi anksčiau ar vėliau numatytos dienos. Tiesa, reikės susimokėti skirtumą, jei bilieto kaina skirsis.
Gal aš kažką praleidau? Ar dažnai skraidote verslo klase? Pasidalinkite savo patirtimis komentaruose.
P.S. Socialiniuose tinkluose mane galima rasti Fecebook‘e ir Instagram‘e. Prenumeruokite travelblog naujienas ir skaitykite apie keliones po Baltijos šalis ir pasaulį. Jūsų laukia daug įdomaus! Prenumeruokite, skaitykite, komentuokite ir dalinkitės savo įspūdžiais. Kitus mano straipsnius (rusų kalba) galima pamatyti čia.
Taip pat galite su manimi susisiekti jei Jus domina bendradarbiavimas su TravelBlog Baltic. Siūlome kompleksinį markentinginį palaikymą ir konsultacijas turizmo srityje jūsų verslui tinklapyje, bloguose, žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose ir kitose medijose. Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir ne tik. Kuriame o įvairaus sudėtingumo foto, video, audio turinį. Jei norite pabendrauti šia tema — Jums čia: alexander@travelblog.lv.
Autorius: Aleksandr Alimov
[…] buvau būtent 9 dienas. Šį kartą man pasisekė, nes aš skridau biznio klase. Apie tai rašiau čia. Aišku biznio klasės bilietai kainuoja gerokai daugiau, tačiau ekonominės klasės bilietą […]
[…] Dar viena patogi aplinkybė – nuo spalio iki balandžio 4 skrydžiai per savaitę, tad buvimo laiką šalyje galima reguliuotis pačiam. Galite pasirinkti 2-4-5-6-8 ar daugiau dienų. Kelionių organizatoriai siūlo minimum 7 nakvynes. Mano atveju, bilietas likus apie mėnesį iki skrydžio, kainavo 337 eurus. Į vieną pusę – 129 eurai. Galima ir verslo klase. Apie mano kelionę airBaltic verslo klase galima paskaityti čia […]
[…] Tikiuosi kitą kartą Abu Dabyje galėsiu pabūti ilgiau nei 5 dienas. Beje airBaltic avialinijos nuo spalio vėl atidarė tiesioginius skrydžius iš Rygos į Abu Dabį. Bilietai nuo 129 eurų į vieną pusę. Galima net verslo klase. Išsamiau apie airBaltic verslo klasę rašiau čia! […]
[…] nacionalinės avialinijos airBaltic. Apie jų naujus lėktuvus ir verslo klasę aš jau rašiau čia. Su persėdimu aš neskrisčiau. Jei jūs su mažais vaikais, juo labiau. Bet čia kaip sakoma, […]
[…] naujus lėktuvus (airBaltic pats jauniausios avialinijos Europoje) ir jų verslo klasę aš jau rašiau čia. Taip pat rekomenduoju užsisakyti maistą – labai skanu! Net ekonominėje klasėje, jau […]