Sako, kad tinklaraštininkas ne profesija! Tačiau tik patyrę keliautojai turi reikiamos patirties ir žinių. Todėl net ir stambios, bei gerai žinomos įmonės nevengia bendradarbiauti su jais.

Šį kartą turėjau galimybę testuoti airBaltic verslo klasę. Buvo galimybė rinktis kryptį. Aš visada norėjau nuvykti į Kazachstaną. Šį reisą sunku įvardinti paprastu Latvijos aviakompanijai, kuri garsėja punktualumu. Vis tik 5 su trupučiu valandos į Almatos pusę naktį. Bet mes neieškom lengvų kelių.

Taip kad skriskime airBaltic verslo klase kartu, nors ir virtualiai!

klass04
2.

Daug kas galvoja, kad airBaltic – pigių skrydžių bendrovė. Taip, kompanija dažnai daro išpardavimus labai patraukliomis kainomis. Tačiau tuo panašumas su pigių skrydžių bendrovėmis baigiasi.

Į bilieto kainą paprastai įeina rankinis bagažas, galima kaupti „mylias“, o ir lėktuvai skiriasi nuo naudojamų pigių skraiduolių. Dabar airBaltic kompanijos lainerių pagrindą sudaro Airbus А220-300.

klass16
3.

Šie dvimotoriai, naujos kartos reaktyviniai vidutinio nuotolio lėktuvai keičia moraliai pasenusius Boeing. Viso airBaltic užsakė 80 šių lėktuvų. Jie tampa lyderiais šiame segmente mūsų regione. Reikia pripažinti, kad daugelis specialistų įvardina šiuos vidutinio skrydžio lainerius geriausiais pasaulyje.

klass17
4.

Mes kaip tik skridome šio modelio lėktuvu ir turėjome galimybę įvertinti visus jo patogumus ir privalumus. Tačiau pradžioje mūsų dar laukė skrydis iš Vilniaus į Rygą sraigtiniu Bombardier Q400.

klass05
5.

Verslo klasės privilegijos prasideda iš karto atvykus į oro uostą. Registruojantis nereikalinga išankstinė registracija internetu. Į bagažą galima priduoti du lagaminus ir turėti dar du vienetus rankinio bagažo salone.

Didžiulis verslo klasės privalumas – galimybė prieš skrydį atsipūsti VIP salėje. Vilniaus oro uoste tai sąlyginiai nedidelė patalpa, kurioje galima nemokamai užkąsti, atsipalaiduoti su taure pasirinkto gero alkoholinio gėrimo ir net išsimiegoti.

klass01
6.

Iš Vilniaus į Rygą skristi tik 40 min. Tačiau per tą laiką mus spėjo pamaitinti ir pagirdyti. O svarbiausia, iš čia mes galėjome grožėtis nuostabiu saulėlydžiu, kuris lydėjo mus visą skrydžio laiką.

klass07
7.

Buvimas Rygos oro uosto VIP salėje vos nevirto piktu pokštu. Su sale viskas gerai, ji patogi, daug šaltų užkandžių ir net galima paragauti latviškų ledų. Mes čia taip atsipalaidavom, kad pamiršom mūsų laukiančią pasų kontrolę prieš skrydį į Almatą. Ir iki skrydžio likus 30 minučių, pamatyti milžiniškas eiles žmonių su pasais rankose, buvo tikras siaubas.

klass08
8.

Viskas baigėsi laimingai ir prie įlaipinimo vartų mes atlėkėm paskutiniai. Skrydis truputi vėlavo, bet per 5 su trupučiu valandų skrydžio pakako pasivyti ir Almatą mes pasiekėme tiksliai pagal grafiką. Priminsiu, kad airBaltic jau ketvirtus metus iš eilės gauna apdovanojimus kaip punktualiausia aviakompanija pasaulyje.

klass10
9.

Išsimiegoti galėjome puikiai, įsitaisę per tris krėslus. Tik, kol vakarieniavom ir plepėjom prie vyno taurės, laiko ne tiek daug ir liko. O juk, dar iki įlaipinimo, mums pateikė nedidelius, bet sočius pusryčius. Na, o kai pro iliuminatorius pasimatė Tian Šanio kalnai, visi miegai išgaravo.

klass11
10.

Grįžtant mes trumpam užsukom į Almatos oro uosto VIP salę.

klass14
11.

Ji mus nuvylė. Salė buvo nedidutė, o tualete nebuvo kuo nusišluostyti rankų. Be to, be nedidelio staliuko su užkandžiais ir kavos aparato, viskas čia buvo mokama. Ir kainos čia buvo tokios, kad mano kolega išgerti alaus bokaliuko nuėjo į bendrą salę. Pasirodo, ten bokalas alaus kainavo beveik dvigubai pigiau. Matyt Kazachstano verslininkai, vien pagal statusą privalo mokėti trigubai! Ką darysi – tai Azija!

klass12
12.

Apie skrydį į Rygą aš jau rašiau čia. Pridursiu tik, kad ir čia aptarnavimas buvo aukščiausio lygio. Beje, patiekalus airBaltic verslo klasės keleiviams gamina šefai Tomas Muenzel ir Andris Vasilenok.

klass20
13.

Ar ne šaunu!

klass19
14.

O su stiuardesėmis mes net per du skrydžius spėjome susidraugauti. Dar vienas tokių skrydžių privalumas – galimybė atminimui pasidaryti foto su visa įgula.

klass23
15.

Iki skrydžio į Vilnių, turėjome apie penkias valandas laiko. Ir čia kaip tik pravertė jau pažįstama Rygos oro uosto VIP salė. Laikas čia prabėgo nepastebimai. Kaip aš pastebėjau, čia pailsėti ateina ne vien skrendantys verslo klase. Tai įmanoma už tam tikrą kainą.

klass22
16.

Ką gi, baigiant apžvalgą, pasakysiu įdomiausia – kiek gi kainuoja panašus malonumas. Jei jūs staiga sugalvosite skristi iš Vilniaus į Almatą per Rygą, sakykim spalį, tai ekonominės klasės bilietas šiai dienai kainuos 117 , o verslo klasės – 546 .

airbaltic
17.

Nesiimu vertinti daug tai ar mažai, spręsti Jums!

Visiems skraidantiems – lengvo kilimo ir minkšto tūpimo!

klass09
18.